Olympus Marathon 2010 - inainte de Start

In 2008 si 2009 am fost la Chamonix la Marathon du Mont Blanc. In 2009 la sfarsit de vacanta in Chamonix impreuna cu Mihai ne gandim ca la anu vom merge la Olympus! Este un Marathon inedit, am auzit doar lucruri faine despre el si merita sa incercam! Este in acelasi weekend cu cel de la Mont Blanc!
....se intampla sa vina grecii la MPC si suntem deja convinsi ca vom merge la Olympus!
Silvia, Adi, Mihai, Vasi, Hiroko, Danut Cernat si cu mine eram deja inscrisi, surpriza a fost ca pana la sfarsit am fost un grup de 20 de romani :-)
Pentru noi a fost prima oara cand am mers in Grecia si am fost fascinati! Este aproape de Romania si poti pleca cu masina, costurile de transport nu sunt foarte mari, marea este superba iar zona cu Olympus ne-a fermecat, nu am vazut insulele...deci avem de ce sa ne intoarcem!
Am dormit intr-un camping la casute unde am platit pentru 4 persoane 35 de euro pe seara de casuta, nici nu aveam nevoie de ceva mai mult! Plaja era la un minut :-)

campingul este undeva in stanga putin mai in spate

casuta noastra :-)

Joi dimineata am plecat din tara si in 12 ore aproximativ am ajuns in Litochoro. Vineri ne-au vizitat in camping Danut Cernat si Hiroko si apoi am mers impreuna sa ne ridicam pachetul de start.

ei dorm in parcul din Litochoro cu cortul, nimic amenajat dar toalete ecologice sunt. Fratele lui Danut sau unul dintre ei este mereu la cort. Nimeni nu le-a spus nimic :-)

La cortul Salomon ne revedem cu Pascal

607 ce o mai fi ??

cine lipseste?

ceata de pe varf se risipeste si vedem pentru intaia oara tronul lui Zeus, arata impresionant!

aceasta este valea pe care vom cobora doar ca spre final vom tine partea stanga a vaii cum privim poza, pe undeva pe langa acel colt de stanca impadurit. A fost o coborare lunga lunga, prea multe trepte dar bucurie mare ca mai mereu a fost umbra!

si sambata coboram din camping la plaja, duminica va fi maratonul! Vin si Mihai cu Fane, Nata si Mihaela, Ilie Rosu si Marian Chiriac, timisorenii, clujenii, oradenii, suntem aproape toti in zona!

Pe seara mergem in Litochoro la expo marathon, cursa copiilor si apoi in Djon la siteul arheologic si la pasta party. Organizare exceptionala, inclusiv ghid care ne-a prezentat si ne-a vorbit despre mitologie si locurile inedite in care ne aflam.


pasta party in Djon si concert!

Sambata plecam destul de repede din Djon, trebuie sa ne pregatim de start pentru ca va fi la 6. La ora 5 plecam din Litochoro spre Djon cu autobuzele organizatorilor. Startul este exact la rasaritul soarelui din siteul arheologic pe care l-am vizitat sambata :-)
Ne-am trezit chiar cu noaptea in cap! plecam spre Djon...

Dana Marin vine si ea in dimineata concursului

cu Sis inainte de start

Team EcoMan pregatita de start

Nikolas Kalofyris inainte de start si un tricou frumos :-)

Greci? sau zei?

si va urma STARTUL....

1 comment:

Silvique_ms said...

Mama mia! Ai inceput sa postezi articole tot mai des si tot mai cuprinzatoare. Bravos! ;)