schi de tura si prieteni 2 Februarie

Sambata am fost la Zarnesti pentru schi de tura, pentru prieteni, a fost cupa memoriala Dorel Jercan si Cosmin Conut. Prietenii de la Zarnesti incearca in fiecare an sa organizeze acest eveniment si mereu cand am ajuns atmosfera a fost degajata dar si emotionanta.

Anul acesta a fost diferit traseul fata de 2010, si atunci am participat, urcari mai sustinute in acest an si putin mai lungi chiar si cu cateva portiuni de mers pe picioare, totul foarte bine gandit, ramaneai conectat la traseu.
capul sus!!
 Adi si Piatra Craiului
 SiS

 Nusu in actiune

podium feminin, felicitari
 cu SiS
 cu Nicusor, ce bucurie aceasta revedere, carpathian adventure, Olympus, si mai planificam un Olympus 2013!!
 "uite pe cine vedem noi aici" :-)
si Pes a mers cu mine toata tura
Ana a fost cel mai mic participant, sa zica cineva ca nu sunt mama si fiica; atat de mult mi-a placut de Ana, am urcat impreuna prima portiune de traseu si i-am admirat determinarea dar si bucuria ca era acolo cu noi, bucuria de copil pe care trebuie sa o pastram si noi!

 *photo Mihai Benea

No comments: